Începem anul acasă

Începem anul acasă
14 January, 2021
Începem anul alături de voi. 

Dragi prieteni, la mulți ani sănătoși și fericiți! A început un nou an și, ca de fiecare dată, ne gândim să fie bun, în spiritul a ceea ce ne dorim. Dar fericirea și starea de bine sunt construcții emoționale delicate, care necesită determinare și chiar încăpățânare. Le clădim cu dragoste, încredere, echilibru și înțelepciune, în timp, împreună cu oamenii frumoși care ne înconjoară. Familia și prietenii noștri sunt întotdeauna „coautorii” clipelor de neuitat, ale momentelor de calitate ce ni se întipăresc în ADN și ne fac toată viața „pielea de găină”, cum se zice. Într-adevăr, merită să ne ținem aproape, pentru că în lipsa oamenilor care contează victoriile nu au valoare, iar cele mai mici eșecuri devin dezastre. 
 
Ei bine, proiectul Obor21 ne propune, tuturor celor cărora Fănuș Neagu ne-ar fi zis „frumoșii nebuni ai marilor orașe”, să simțim mai intens starea de bine. Cum? Senzorial. Așa cum mirosul de cozonac cald, în cuptor și cel de vin fiert sunt practic lipite de Crăciunul petrecut alături de cei dragi, și bunătățile pe care le pregătim acasă, în bucătărie, pot avea gust autentic, bun, care ne reîntoarce în timp, ne readuce acasă.

Începem anul pregătiți 
 
Acum, după ce am parcurs un an tip „experiment” pentru întreaga planetă, putem trage concluzii esențiale pentru viitor. Iar interesant este că unele schimbări pe care vremurile le propun sunt mai degrabă o revenire la valorile rătăcite printre stilurile moderne de viață.
 
Ceea ce intuiam la momentul demarării proiectului Obor21, iată că, în ritm accelerat, se rostogolește și se confirmă: comportamentul de consum al lumii moderne are tendința de a redescoperi valoare și bunătate lângă noi, la aproapele nostru. Iar tehnologia are rolul de a accelera și osifica dezvoltarea proximităților - ceea ce, în opinia noastră, oferă soluția pentru multe din problemele structurale atât la nivel global, cât și la nivel național.

Începem anul mai performanți 

Și dacă tot am făcut referire la tehnologie, fără de care oborul digital din România reală nu ar putea exista, începem anul cu câteva implementări menite să îmbunătățească experiența pe platforma Obor21.ro, în etapa finalizării rezervărilor, mai ales pentru utilizatorii telefonului mobil. Acum, la orice cumpărătură pe www.obor21.ro, te bucuri de:

1. Quick Checkout
2. Data de Livrare integrată cu noul Quick Checkout
3. Portofel electronic integrat în noul Quick Checkout
4. Coș de cumpărături responsive
5. Istoric comenzi responsive
6. Opțiune de “Comandă din nou” în istoricul comenzilor (astfel încât clientul să poată plasa din nou o comandă mai veche)
7. Coș de cumpărături reformatat din bara de Top (cel mic din dreapta sus),
8. Alte îmbunatățiri conform celor agreate: 
a. Aliniere pe coloane în istoricul comenzilor
b. Butonul de vizualizare comandă din „Istoric comenzi”, care nu funcționa corespunzător pe mobile, a fost corectat.
c. Nu mai primești două e-mail-uri „Portofel” pentru aceeași comandă (unul având soldul inițial). Vei primi unul singur!
d. Coșul de cumpărături din bara de Top, ale cărui butoane de ștergere ieșeau parțial din ecran, a fost rezolvat

Cu alte cuvinte, noua dezvoltare reduce numărul de iterații necesar finalizării coșului de produse, datele deja introduse fiind utilizate integral pe baza presupunerii că sunt valabile și actuale.  Așadar, clientul, numai dacă este cazul, va modifica/actualiza informațiile existente pe platformă într-un proces scurt și intuitiv.

O altă îmbunătățire vizibilă este ușurința cu care poate fi modificat conținutul coșului de produse. Practic, pornind de la produsele pe care le-ai rezervat, de acum înainte este ușor să reconfigurezi structura și cantitatea produselor din coș în chiar fluxul către finalizarea cumpărăturilor. 

Începem anul cu responsabilitate

Și pentru că tot suntem la început de an, trecem în dreptul nostru responsabilitatea ca, pas cu pas, rezervarea cărnii de la țară să devină din ce în ce mai facilă. Rămâne doar să faci „efortul”, prietene drag, de a planifica consumul familial și de a rezista tentației de a cumpăra, sub asaltul senzorial practicat de experții persuasiunii, produse alimentare cu termen de valabilitate nefiresc de mare. 

Adaugă Comentariu

Trebuie să te loghezi pentru a adăuga un comentariu. Dacă nu ai cont, îți poți crea unul pentru tine. Înregistrarea este gratuită!